Kognitiv Psykolog Lyngby - Lyngby Hovedgade 39, 2 t.h. - 2800 Kongens Lyngby

990,- kr. (45 min.)

Indidviduel terapi / forsikringsselskab

1090,- kr. (45 min.)

Parterapi (Psykolog Birgitte Carlsen)

1290,-kr. (60 min.)

Supervision

1190,-kr. (60 min.)

Sundhedsforsikring

Hvis du har tegnet en privat sundhedsforsikring er der stor mulighed for, at du er berettiget til enten at få dækket din udgift til psykolog delvist eller i nogle tilfælde helt. Det kan derfor være en god ide at tjekke med dit forsikringsselskab om du er berettiget til et tilskud. Læse mere her.

Grundet administrative udtalelser, som forsikringsselskaber oftest kræver, er prisen for individuel terapi højere end for privatbetalende.

Afbudspolitik

Hvis du har behov for at aflyse din tid, skal dette ske telefonisk til din psykolog. Du kan finde din behandlers telefonnummer her.

Hvis din psykolog ikke tager telefonen, vær venlig at indtale en besked.

Afbud skal ske senest dagen før inden kl. 12:00. Afbud efter kl. 12:00 eller udeblivelser vil blive opkrævet det fulde honorar. Dette gælder også akut sygdom.

Covid-19/Virus:

• Uagtet om du er testet positiv eller negativ og har influenzalignende eller forkølelsessymptomer, så bedes du enten aflyse din tid eller anvende muligheden for telefon- eller onlinesession. Møder du op og har symptomer, vil psykologen bede dig om at forlade lokalerne og opkræve betaling for reservationen af din tid. Du kan finde kontaktinfo til din psykolog her.

Henvisningstilbud:

Hvis du har fået en henvisning fra din læge, har du mulighed for at få psykologhjælp til nedsat pris. Du kan finde regler og henvisningsårsager her, som vil være rigtig gode at have kendskab til: læs mere

Er du henvisningsberettiget tibyder vi muligheden for, at du kan få de første tre sessioner til 650,- kr. per gang i dagtimerne hos vores tilknyttede psykologer, der har kort ventetid.