Kognitiv Psykolog Lyngby - Lyngby Hovedgade 39, 2 t.h. - 2800 Kongens Lyngby

Hvis du ønsker samtaler i vores klinik har vi følgende sundhedsmæssige forbehold:

• Vores dør ind til klinikken står åben når du kommer. Det er kun psykologen, der har tilladelse til at berøre vores dørhåndtag.
  • Vær sød først at komme op i klinikken ganske kort tid før du har en aftale, da vi ikke godemuligheder for udluftning i vores entré/venteværelse.
  • Vi  har sørget for at der ansvarlig afstand psykolog og klient imellem. Begge parter sørger for at vaske hænder/spritte af inden samtalen påbegyndes.
  • Vi beklager, men psykologen giver ikke hånd. Udluftning sker efter hver samtale, og dørhåndtagene rengøres med jævne mellemrum.
  • Vi sørger for at booke tider ”med luft imellem”, for at minimere antallet af personer i venteværelset.
  • Hvis du ønsker noget at drikke, beder vi dig selv medbringe dette for nuværende.
  • Har du symptomer der er influenzalignende (feber, hoste, ondt i halsen, hovedpine, muskelømhed), skal du aflyse din aftale med psykologen. Vi kan tilbyde telefon- eller videosamtale i stedet.
  • Hvis en person i din husstand har influenzalignende symptomer bedes du også aflyse din aftale med psykologen, for at passe på vores psykolog, der gerne skal være frisk til at kunne være der for dem der har brug for det. Psykologen vil selvfølgelig også aflyse aftalen, hvis psykologen har symptomer, eller en person i husstanden oplever symptomer. Også her vil psykologen tilbyde enten telefon- eller videosamtale, hvis psykologen vurderer at være frisk nok til dette.
Du har mulighed for at tjekke ventetider til psykologer med sygesikringsoverenskomst her:

www.psykologeridanmark.dk
www.sundhed.dk

Vær opmærksom på, at ikke alle listede psykologer tager imod henvisning.

*Henvisningstilbuddet kan ikke benyttes sammen med andre tilbud klinikken tilbyder.